Essence all about matt fixing compact powder yorumum

Merhaba güzellikler!
Güneşli fakat soğuk bir cumartesiden günaydın!
Bugün sizlere yaklaşık iki aydır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.







İşte karşınızda günümün kurtarıcısı Essence all about matt pudra.
Rossmann'daki bayan bunu makyajın altına sürmemi söylemişti,ilk önce öyle denedim gayet memnun kaldım ancak sonra CC-BB krem sürdükten sonra sabıtlemek ve parlamayı önlemek amacıyla sürdüm.
Öncelikle şunu söyleyeyim okula giderken yanımda makyaj çantası götüren biri değilim.Yalnızca yağ kontrol mendilimi alıyorum.
Şunu da belirtmem gerekirki cildim karma yani T bölgem ve burnum yağlı.
Bu ürün bana çok iyi geldi,hem makyajımı sabitledi hemde gün boyu mat bir yüze sahip olmamı sağladı.
Bunu 3 şekilde kullanabilirsiniz:
1-Makyajınızın altına baz niyetine
2-Makyajın üstüne sabitlemek amacıyla
3-Hem baz hem sabitleme amacıyla.
Kendisi ilk dibini gördüğüm ürün oldu,biter bitmez hemen alacağım.
Fiyatı on lira civarıydı,indirimlerde kaparsanız tadından yenmez!
Mutlu haftasonları!

0 yorum:

Yorum Gönder