Maybelline Dream Pure BB Krem

Herkese merhabalar!
Bu benim ilk blog yazım,dolayısıyla çok heyecanlıyım.Birçok youtuber'ın blogger kullandığını gördüm ve neden olmasın dedim.Daha önceden wordpress ve tumblr kullanmışlığım var zaten.Ne kadar zor olabilir ki?
Neyse efendim sizleri sıkmadan 2 gündür kullandığım maybelline pure  BB kremden bahsetmek istiyorum.












Ürünü rossmandan 16 liraya almıştım.(indirimdeyken)
2 gün 7-8 saat kullanma fırsatı buldum ve hemen denedim.

Açıkçası ben yeni ürünler denerken hep şüphe ile yaklaşırım çünkü cildim çok hassas,hemen tepki verebiliyor.
Sabah saat 7de real techniques expert face ile dağıttığım bu ürün öğlen 2ye kadar cildimde kaldı.Burun kenarlarımda kaşıntı yaptı,rahatsız oldum epey.Dokunma hissi oluşturdu.Ancak kalıcığı ve örtücülüğü beni çok memnun etti.Zira ben Flormar ve Avon'un CC kremlerini kullanmış birisi olarak onlarda bu etkiyi görememiştim ne yazıkki.
Bu BB krem cildimdeki kızarıkları kapattı ve cildime fresh bir görüntü verdi.Ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmedi değil!
Ancaak!!

2 GÜNÜN SONUNDA CİLDİMDE 10A YAKIN KÜÇÜK SİVİLCELER OLUŞTU.
Bu nedenle bitince almayı düşünmüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder