Avon Solutions Facial Toner

İyi akşamlar efendim!


Bugün sizlere yaklaşık 3 aydır kullanmakta olduğum Avon'un yüz toniğinden bahsedeceğim.





Vaad ettiği şeylere gelirsek:bakım yaparak ve nemlendirerek cildi tazelenmiş hisli bırakmaya yardım eder.
Dediğini başarabiliyor mu peki?
Bence evet.Ben bu toniği 15 lira gibi bir fiyata almıştım ancak üründen pek bir beklentim yoktu açıkçası.Çünkü daha önce Loreal markasının toniği kullandım ve yüzüm çok yandı.Bu yüzden korkarak almıştım.


Fakat beklediğim gibi çıkmadı.Sürdüğüm andan itibaren cildim ferahladı ve sıkılaştı,mis gibi kokması da ekmeğime yağ sürdü :))




Ürün alkol içermiyor.

Ben makyajımı güzelce temizledikten sonra bir pamuk yardımıyla cildime yedirdim.Yeniden alacağım bir ürün oldu kendisi :))
Bitecek diye üzülüyorum hatta.

0 yorum:

Yorum Gönder