Rimmel London Salon Pro 323 Numaralı Oje

Herkese günaydıın!Musmutlu haftasonları diliyorum.Bugün sizlere Watsons'tan almış olduğum rimmel london 323 numaralı ojeden bahsedeceğim.
Ojeyi alalı 6 ay kadar oluyor ve neredeyse her hafta sürdüm diyebilirim.Fiyatı 6 lira gibi bir şeydi.
Gördüğüm anda büyülendim ve hemen bir tane kaptım :)
Ürün 12 ml.
30 ay kullanabilirsiniz,ki bu oldukça uzun bir süre :)



Kırmızının çok güzel bir tonu.Fotoğrafta da gördüğünüz gibi tırnağımda duruyor  :)
Hayatımda hiçbir ojeyi bu kadar sevmemiştim.
Fırçası normal ojelere göre kalın,bu da demektir ki sürümü daha kolay :)
Tek katta rengini güzel veriyor ancak ben 2 kat uyguluyorum.
Ben ojenin altına parlatıcı uygulamıyorum çünkü ojenin rengini açtığını düşünüyorum.
Top coat da kullanmıyorum,tırnaklarımın zarar görmesini istemem.
Ojenin kalıcılığı çok yüksek.
Öyleki duştan çıktıktan sonra bile ilk sürdüğünüz andaki gibi kalıyor.
Mutlaka denemelisiniz :)
Güzen günler!

0 yorum:

Yorum Gönder