Avon Not So Neutral Far Paleti İncelemesi

Uzun bir aradan sonra yeniden dönüş yaptımm :) 

Bugün sizlere Avon'dan satın aldığım 'Not so neutral' isimli far paletinden bahsetmek istiyorum.Bu paleti Ocak ayında tesadüfen gördüm,indirimsiz fiyatını bilmiyorum ancak ben 20 liraya almıştım.Palette sekiz renk mevcut.



Daha iyi görebilmeniz için geniş hali ile koydum.Kemik rengi ile göz kapaklarımı nötürlüyorum,onun solundaki kahvemsi soğuk tonu göz kapağıma uyguluyorum.
Yalnız şunu belirtmeliyim;farlar tozutuyor.4.rengi göz kapağımın katlanma yerine uyguluyorum vee karıştırıyorum.Bugün bu 3 rengin karışımı ile soğuk tonlarda harika bir makyaj yaptım.Okulda sordular birçok kez :) En sık kullandığım renkler ilk 4 yani,altın sarısı-kemik rengi-turuncumsu renk-kahvemsi renk.


İyice renk vermesi için birkaç kez üzerinden geçmeniz gerekiyor.Ancak merak etmeyin,gün boyu göz kapağınızda kalıyor.Öncesinde kapatıcı ile baz uygularsanız çok daha iyi sonuç alırsınız.Benim göz kapaklarım kuru,yani kalıcılığı konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.Oldukça kullanışlı ve yeterli bulduğum bir palet.


0 yorum:

Yorum Gönder