Nivea makyaj temizleme mendili(normal-karma ciltler için)

Epey uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhabalar!

Bugün sizlere bitirdiğim ve memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.
Bu ürünü yanlış hatırlamıyorsam Özdilek'ten aldım.Fiyatı 10 lira civarıydı.


Bu makyaj temizleme mendillerini elbette watsonslarda ve gratislerde bulabilirsiniz.
Makyajı derinlemesine temizlemiyor ki böyle bir vaadi de yok.
Bu daha çok makyajınızı üstünkörü temizlemek için kullanabileceğiniz bir ürün.
Benim yüzüm çok hassas ve her ürünle iyi anlaşmıyor maalesef.
Çok çabuk kızarıklık oluşuyor ve sivilce çıkabiliyor.
Benim T bölgem yağlı,yanaklarım kuru.
Bu ürün yüzümü kurutmadı.
Silerken verdiği ferahlık hissini sevdim.2 mendille kolaylıkla tüm makyajınızı silebilirsiniz.
Sonradan kaşıntı ya da kızarma yapmadı.
Çabucak bitirdim.
Bugünlük bu kadar :)

After quite a long break,hello again everyone!

Today I will tell you  nivea's make up remover vipes,i really liked it.
This product, if I remember correctly from  Özdilek.It costs 10 TL.

You can find this makeup removal wipes,in Watsons and  Gratis.
This product is not deep cleasing
This product makes your face clean.
My face is very sensitive and can not get on well with each product, unfortunately.
Consists of redness and pimples can go very quickly.
My T-zone is oily, my cheeks are  dry.

2 wipes can delete your entire make up.
Subsequently did not itching or redness.
I finished quickly.
See you later :)

Nach ziemlich langer Pause, hallo wieder zusammen!

Heute werde ich Ihnen sagen, NIVEA Make-up Entferner vipes, ich mochte es wirklich.
Dieses Produkt, wenn ich erinnere mich richtig aus Özdilek,es kostet 10 TL.

Sie finden diese Abschminken wischt, in Watsons und Gratis.
Dieses Produkt ist nicht tief cleasing
Dieses Produkt macht Ihr Gesicht reinigen.
Mein Gesicht ist sehr empfindlich und kann nicht gut mit jedem Produkt, leider.
Besteht aus Rötung und Pickeln kann sehr schnell gehen.
Meine T-Zone ist ölig, meine Wangen trocken sind.

2 Tücher können Ihre gesamte löschen bilden.
Anschließend nicht Juckreiz oder Rötungen.
Ich beendete schnell.

6 yorum:

  1. Nivea ne yapıyorsa güzel yapıyor.uzun zamandır makyaj temizleme mendili kullanmadığımı fark ettim :) hemen bi tane edinmeliyim blogunu yeni keşfettim hemen takibe alıyorum banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu an Beauty Formulas markasının temizleme mendilini kullanıyorum ve çook memnunum :)

      Sil
  2. Daha derin bi temizlemesi olsa tercih edilebilirmiş aslında makyaj temizleme mendilleri üşengeç anlarda çok iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ne kadar temizlesede benim içim rahat etmiyor misel su ile temizliyorum tekrardan :)

      Sil
  3. Blogunuzun takipcisiyim :) Sizi de kendi bloguma beklerim katılımınız beni çok sevindirir. http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. güzel bilgi için teşekkürler bloğunu takipdeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil