Rimmel London Velvet Touch Oje

Haftanın son gününden hepinize merhabalar!
Bugün sizlere 8 aydır kullandığım,pekte memnun kalmadığım bir ojeden bahsetmek istiyorum.
Rimmel London Velvet Touch.
Gri ve mat olan bu oje görür görmez kalbimi çalmıştı.Hemen kaptım bir tane :)
Ama gelin görünki zaman geçtikçe ojenin yapısı değişmeye başladı.Önceleri gayet rahat ve kolay sürülen bu oje 8 ayın sonunda topaklanmaya ve değişik kokmaya başladı.Halbuki 2 yıllık kullanım ömrü var.
Perşembe günü sürdüğüm oje pazar sabahına kadar tırnaklarımdaydı.Ancak kendiliğinden dökülmeye başladı.Çok sinir oldum.Daha önce de Rimmel London ojelerini kullanmıştım ama hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım.Hem kapağını sıkıca kapattığıma da eminim çünkü her seferinde iki kez kontrol ederim.



Ojenin görüntüsü bu şekilde,fotoğraf internetten alıntıdır.Gördüğünüz gibi ojeyi süren bayanın tırnağında katmanlar oluşmuş ve oje garip durmuş.Demekki sorun sadece bende değil.


Birde buna bakalım.Bu bayan çok güzel mi sürmüş yoksa ojesinin yapısı mı farklı bilemem ama bu gerçekten benim istediğim görüntü.

Maalesef ben bu görüntüyü yakalayamadım.Ürünü Watsonslardan temin edebilirsiniz.
Fiyatı 5 TL civarıydı.


Hello to all of you from the last day of the week!
Today I use you for 8 months, I want to mention that I remain  not very pleased with nail polish.
Rimmel London Velvet Touch.
When i saw this nail polish,i immediately bought it :)
But in time nail polish changed,it smells bad and i can not use on my nails.
Unfortunately i did not recommend you to buy it.
If you want to give a chance,you can find this on Watsons.
Price is about 2 Euro.

Hallo an alle, die vom letzten Tag der Woche!
Heute verwende ich Ihnen für 8 Monate, die ich erwähnen möchte, dass ich bleiben nicht sehr zufrieden mit Nagellack.
Rimmel London Velvet Touch.
Als ich sah, diese Nagellack, ich kaufte es sofort :)
Aber mit der Zeit verändert Nagellack, es schlecht riecht und ich kann nicht auf meine Nägel zu verwenden.
Leider habe ich nicht empfehlen, es zu kaufen.
Wenn Sie eine Chance geben wollen, können Sie dies auf Watsons zu finden.
Preis ist etwa 2 Euro.

0 yorum:

Yorum Gönder