Beauty Formulas Deep Cleansing Facial Wipes

Güneşli bir günden herkese yeniden merhabalar!
Watsons'tan yaklaşık 2-3 ay önce makyaj temizleme mendili aldım.Aslında çok acelem vardı,ne aldığıma bakmadan kapıp çıkmıştım.Ama şimdi iyiki öyle yapmışım diyorum.Gerçi elimdeki ürün yağlı ciltler için,ama bende herhangi bir sorun yaratmadı.


Her gün makyaj yapan birisi olmadığım için uzun süre gitti bana.Yüzüme sürdüğümde oluşan o ferahlık hissini ve makyajı çıkarma performansını sevdim.Arkalı önlü kullanırsanız bir tanesi sizin makyajınızın kabasını almaya yetecektir.
Makyaj temizleme mendillerinin derinlemesine temizlik verdiğini düşünmüyorum açıkçası.Ben sadece genel olarak yüzümü siliyorum güzelce.
Ancak gerçekten yüzümü ferahlatıyor,üstüne üstlük kızarıklık yapmadı.Cildim tahriş de olmadı.Bunlar benim için gerçekten önemli şeyler.
Şimdi vaad ettiklerine bakalım;
Özel formülü ile gözenekleri tıkayarak sivilce oluşumuna yol açan kiri,yağı,makyaj kalıntılarını tek bir aşamada hızlı bir şekilde gidererek cildinizi temiz,ferah ve yenilenmiş hissetmenizi sağlar.Yağlı ve sivilceye eğilimli ciltler için uygundur.
Ben,cildimde herhangi bir reaksiyon yaratmamasını ve verdiği ferahlığı sevdim.7 liraya almıştım.
İçeriği pek temiz değil.


Siz neler düşünüyorsunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder