Dove Vitamin E İçeren Deodorant

Herkese günaydııın :)

Bugün sizlere acil durumda almak zorunda kaldığım ama kokusundan da formülünden de nefret ettim bir üründen bahsetmek istiyorum.



12 lira gibi bir fiyata almıştım sanırım.Öncelikle şunu söylemeliyim,başta kokusu güzel geldi ama kullandıkça kötüleşmeye başladı.Koltuk altıma sıktığımda kendini çok belli etti,nasıl desem hem kokusu hem tenimde verdiği his,beni hiç memnun etmedi.
Günün sonunda hep terle karışık deodorant kokusu aldım,ki bu tahammül edemediğim şeyler başında gelir.
Pürüzsüz koltuk altları falan diyor ama hikaye.
İçinde aliminyum ve alkol bulunuyor.
Ürün 150 ml sizi en az 2 ay götürür.
Kullanım ömrü 12 ay.


İlk defa bir üründe bu kadar sorun yaşadım,umarım tekrar etmez.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalıın :)

0 yorum:

Yorum Gönder