GARNIER GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ EXPRESS(ÇİFT ETKİ)

Merhabalar!
Bugün sizlere ikinci şişemde olduğum ve bayılarak kullandığım,adeta hayatımı kurtaran ve güzelleştiren makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.Kullanmayanınız varsa gerçekten çok şey kaçırmış demektir.Garnier markasına ait express çift fazlı göz makyaj temizleyicisi.

Ürün 125ml.13 TL gibi bir fiyata edinmiştim,bana 3 ay kadar gidiyor,bu da demektir ki epey bereketli :)

-Suya dayanıklı yani waterproof makyajınızı bile kolaylıkla çıkartıyor.Bir öneride bulunayım.Ürünü bir pamuğa dökün ve 15 saniye boyunca göz kapağınızda gezdirin,yağlı formüle sahip olduğundan makyajınızı kolayca çıkaracaktır.

Doğal kaynaklı kirpik güçlendirici ARGENINE içerir.4 haftada daha yoğun kirpikler**
bunu  vaat ediyor ama kirpiklerimde bir etkisini görmedim.



Kirpiklerimi daha gür,kalın ya da güçlü hissetmedim.Ama şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim kesinlikle kirpiklerimi kaşındırmadı ve dökme yapmadı.Bu benim için önemli bir detay.

Yalnız bu ürünün tek sevmediğim yanı;yağlı his bırakıyor.Yani ben gözlerimdeki makyajı temizledikten sonra mutlaka yüzümü yıkama ihtiyacı hissediyorum çünkü yağlı vıcık vıcık bir his bırakıyor.
Bu beni çok rahatsız ediyor.

Gördüğünüz gibi ürün iki renk,bir tarafı şeffaf diğeri mor.
Kullanmadan önce iyice çalkalamanız ve karıştığından emin olmanız gerekiyor.
Gözlerimi hiç yakmadı.
Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Ürünü Watsons ve Gratis'lerde bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder