KOTON 301 NUMARALI OJE

Güneşli bir pazar sabahından herkese günaydınlar.Sizlere şehrin gürültüsünden uzak,kuş cıvıltılarıyla dolu odamdan yazıyorum.Bugün bahsetmek istediğim ürün bir oje.Koton mağazasından satın almıştım.İyiki almışım dediğim bir ürün değil kendisi.


 Gördüğünüz üzere rengi çom tatlı bir pembe.Görür görmez hemen aldım.İlkbahar ve yaz ayları için uygun olduğunu düşünüyorum.Yapısı diğer ojelerden biraz daha farklı.Daha hafif ve daha geç kuruyor.Örtücülüğü hakkında da iyi şeyler söyleyemeyeceğim ne yazıkki.

Tek katta rengini vermiyor,illaki ikinci katı istiyor.Oje çok sıvı formda sağa sola kolayca bulaşıyor.
Base coat ve top coat kullanarak durumu bir nebze olsun kurtarabilirsiniz diye düşünüyorum.




(Birinci gün,3 kat sürülmüş hali)

Gelelim en can alıcı noktaya.
Tırnaklarımdan döküldü,soyuldu.
Hayatımda ilk defa bir oje tırnaklarımdan soyuldu.Beş gün boyunca deneme amacı ile tırnaklarımda beklettim.Ancak iki günün sonunda ojenin yüzde yirmisi çıkmıştı bile!
Oje aseton ile kolayca çıkıyor.
Bu ürünü hiç beğenmedim.

Bir daha Koton'dan oje alır mıyım?
Hiç sanmıyorum.

Bir sonrak yazıda görüşmek ümidiyle,hoşçakalın!


0 yorum:

Yorum Gönder