ROSENSE GÜL SUYU

Günaydın!
Bugün sizlere kısa bir süre önce Watsons'tan almış olduğum Rosense markasına ait gül suyundan bahsetmek istiyorum.Öncelikle size cilt tipimden bahsedeyim.Yüzüm çok çabuk kuruyan ve tahriş olan bir cilt.Bu yüzden her istediğim ürünü kullanamıyorum çünkü ya sivilce çıkıyor ya kızarıyor.Tonik kullanmayı alışkanlık haline getirmiş biri değilim ama gerekli olduğunu düşünmeye başladım.Bu yüzden cildime uygun bir ürün bulma arayışı içerisindeydim.
Taa ki Rosense gül suyunu rafta görene kadar.Yüzüme alkol ve türevi şeyleri sürmüyorum çünkü kızarıyor ve canımı yakıyor.Bende bu yüzden doğal şeylere yöneldim.


Pakedin üzerinde %100 gül suyu ibaresini görünce denemek istedim.Gözle görülür derecede iyi geldiğini ve yüzümü ferahlattığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.Yalnız ürünün en sevmediğim yanı kokusu oldu.Fazlaca gül kokuyor.Bu beni biraz kötü etkiledi çünkü kokulara karşı hassasiyetim var.
Ürün 300 ml,bu da demektir ki sizi uzun bir süre götürür.
Ben genelde akşam makyajımı çıkarıp,yüzümü temizledikten sonra kullanıyorum.
Verdiği ferah hisse bayılıyorum.
Fiyatı 10 TL idi.

*Doğal tonik etkisi ile cildinizi nemlendirir ve doğal nem dengesine kavuşturur.Sıkılaştırıcı özelliği ile gözeneklerin tıkanmasını önler,cildinize taze ve duru bir görünüm sağlar.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle!


0 yorum:

Yorum Gönder