Diadermine Koruyucu Nemlendirici Bakım Kremi

Selam herkese!Bloguma hoş geldiniz :)
Bugün sizlere Watsons'tan yapmış olduğum alışveriş sonucunda fiyatı yarı yarıya düşen ve iyiki almışım dedirten bir kremden bahsedeceğim.Öncelikle cildimden bahsedeceğim.4 mevsim kuru ve hassas bir cilde sahibim,bu yüzden her istediğim ürünü kullanamıyorum.
Nemlendiriciye ihtiyacım vardı ve 'Diadermine' markasına da güvenen birisiyim.Anladığım kadarıyla bir fransız markası,işini layıkıyla yerine getiriyor ama.




Bendeki kuru ve hassas ciltler için olanı,resmen bu kremi yazmak için gün saydım diyebilirim.Yıllarca onca ürün kullandım yüzüme iyi geleceğini düşünüp ama hiçbiri bunun kadar iyi gelmedi!

Hafif ve hızlı emilen formülü sayesinde cilde derinlemesine nüfuz ederek cildin nem oranını arttırır.İlk kullanımdan itibaren cildin epidermis tabakası ile nem tazelenir.Buna ek olarak,cildi ileri nem kaybına karşı korur.
E vitamini ve provitamin b5 içeren formülü ile cildi korur ve besler.Böylece güçlü ve pürüzsüz bir cilt sağlar.
İçerisindeki UVA/UVB filtreleri sayesinde cildinizi erken yaşlanmanın başlıca nedenlerinden olan güneşin zararlı ışınlarına karşı korur.






-Cilt derinlemesine beslenir.

-Cildi korur.

-Daha pürüzsüz,esnek ve yumuşak bir cilt sağlar.

Her sabah cildinizi DIADERMINE temizleme serilerinden size uygun olan ürünlerle temizledikten sonra yüzünüze ve boynunuza uygulayın.Parmak uçlarınızla nazikçe masaj yapın.
Kullanım Yaşı:25-30-35-40-45-50-55

>Alırken bu kısmı fark etmemiştim,yani ben 20 yaşındayım ama sorun olmaz diye düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder