Isana Armut&Kavunlu Duş Yağı(kuru ciltler için)

Selam herkese!Bloguma hoş geldiniz :)
Bugün sizlere temmuz ayında keşfetmiş olduğum ve kokusuna bayıldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Isana markasını bilmeyeniniz yoktur herhalde,Rossmann'larda satılıyor.Oldukça uygun fiyata,güzel ürünleri var :) Uğrarsanız mutlaka bir göz gezdirin derim :)



Gördüğünüz gibi şişenin dibini gördüm.
Duşta vücuduma uygulayıp bir-iki dakika beklettim ve cildim yumuşacık oldu.İçinde küçük yağ tanecikleri var,cildinizle temas ettiğinde eriyip koku veriyor.Ben bilerek armut ve kavunlusunu aldım çünkü diğerlerinin kokusunu beğenmemiştim açıkçası.



Duş jellerinde en çok temizlemeye ve kokunun kalıcılığına dikkat edenlerdenim.
Bu en az 2 saat kaldı kollarımda.Ve öyle güzel bir his bıraktı ki tenimde,hayran kaldım.Bu güne kadar 40ı aşkın duş jeli denedim.Ama en beğendiğim bu oldu.

Sadece cildime de sürmedim,ayaklarımı bilerek yıkadığımda oldu,çünkü garip bir şekilde masaj yapılmış hissi verdi ve ayaklarımı rahatlattı.Bittikçe alacaklarımın arasına girdi kendisi :)

4 lira gibi bir fiyatı vardı.Rossmann'larda bulabilirsiniz.
Sizin sevdiğiniz duş jelleri nedir?

2 yorum:

  1. Bu duş yağını anlatımınıza göre beğendim, kesinlikle deneyeceğim!

    YanıtlaSil