Maybelline Color Sensational 162 Feel Pink

Herkese yeniden merhabalar!Sendromsuz bir pazartesiden sesleniyorum sizlere.
Umarım herkesin keyfi yerindedir :)


Bugün sizlere favori rujumu anlatmaya çalışacağım.Çalışacağım diyorum çünkü ruj tarifi konusunda pek başarılı olduğumu düşünmüyorum.Ben ne ruj ne de lip gloss insanıyım.Gün içinde ruj tazelemeyi sevmediğim için sürmeye üşeniyorum.Ha tabi bu demek değilki hiç rujum yok.Bana yetecek kadarı var işte :)



Ben her ruj rengine ısınabilen birisi değilim,beyaz tenli olduğum için her renk de yakışmıyor,bu yüzden sürdüğüm ruja dikkat etmem gerekiyor.







Aslında benim alacağım ruj bu değildi,ancak almak istediğim ruj kalmamıştı.
Kremsi bir yapıda o yüzden hemen dudakta sabitlenmiyor.
10 dakika sonra duruşu değişiyor.
Tıpkı tereyağı gibi dudakta kayıyor.(garip bir benzetme oldu kabul)
Ne mat ne parlak diyebileceğim bir kıvamda.




Dudaktaki duruşu da bu şekilde.
Kesinlikle dudaktaki kusurları belli ediyor.
Ben Watsons'tan aldım fiyatı 17 lira gibi bir şeydi-yanlış hatırlamıyorsam-
Gratis'lerde de bulabilirsiniz.
İndirimlerde yakalarsanız tadından yenmez cidden.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!




2 yorum:

  1. Bende de var bu rujdan ama ten rengime pek yakıştıramamıştım. Sana çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil