Superdrug Duş Jeli

Herkese yeniden merhabalar!
Bugün sizlere Watsons'tayken alel acele kaptığım,aromasına bile bakmadığım bir duş jelinden bahsedeceğim.Şimdi diyeceksiniz ki madem bakmadın ne diye yazıyorsun.Kokusuna baktım ve tamamdır dedim.Kasaya koştum.
Vee iştee karşınızdaaa!!!!!!






Duş jelinden ziyade kremsi bir yapısı var cildinizden kayıp gidiyor.
Çok temiz ve kalıcı olmayan bir kokusu var.Ama nemlendirmesi ve yumuşatması 10 numara.
İçeriğindeki ipek proteinleri ile cildi yumuşacık yapacağını vaat ediyor,bende işe yaradı.
2 haftada falan bitirdim :(



ürün 300 ml.

fiyatı 3.50 TL ancak ben indirimde 2 liraya aldım.Çok komik bir fiyat evet ama işini görüyor.
Ürün azaldığında makasla şişeyi kesmeniz gerekir çünkü ben bir türlü başlığını çıkaramadım.
Hindistan cevizi aromalısını denemiştim zamanında.
Siz neleri bitirdiniz?




0 yorum:

Yorum Gönder