WATSONS YESİL CAYLİ YUZ MASKESİ

Herkese yeniden merhabalar!Keyifler nasıl bakalıım?Takvime bakmasam bugünün salı olduğunu bilmeyeceğim doğrusu,tatilin bitecek olmasına üzülmeyenlerdenim ama.Okulumu özledim.Her neyse efendim konumuza geri dönelim öhhö öhhö :)
Yine Watsons'ta çılgınca alışveriş yaparken gözüme takılan ve yeşil çay içeriği ile kalbimi çalan bir maskeden bahsedeceğim bugün sizlere.




Bu maske ıslak.Yüzünüze yerleştiriyorsunuz ve en az 15 dakika bekliyosunuz,hareket edebilirsiniz çünkü düşmüyor ben denedim :)

İlk bir dakika falan verdiği serinlik beni korkuttu çünkü daha önce birçok maske deneyimim olmuştu ama bu kadar ferahlatıcı bir maskeye rastlamamıştım.Yinede bekledim 20 dakika kadar.
En fazla 20 dk. tutabiliyorsunuz :)

Uygulama sonrası yüzünüz nemli kalıyor ve maskenin arkasında bu nemi silmemeniz ya da yıkamamanız gerektiği yazıyor.

E tabi huylu Saliha durur mu elbette yıkar :)

Cildimdeki pütürlerin görünümünü hafiflettiğini söyleyebilirim.

Geçen 20 dakika yüzüme buz tutmuş gibi rahattım.

Fiyatı 3 TL gibi bir şeydi.İndirime gireceğini sanmam çünkü zaten çok uygun.

En iyi sonuç için haftada 2-3 kez kullanın yazıyor.






Siz hangi neleri denediniz?

Nelerden memnun kaldınız?

Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim!

Mutlu haftalar.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.


0 yorum:

Yorum Gönder