Avon Advanced Techniques Daily Shine Saç Serumu

Herkese yeniden merhabalar!Yine uzun bir ara oldu farkındayım.Çünkü cenazemiz vardı ve o kafayla blogla ilgilenemezdim.Bugün sizlere Avon'un Advanced Techniques serisinden kuru saçlar için olanını anlatacağım.
Ben bu ürünü düzenli olarak kullanmadım çünkü saçlarım için birden fazla ürün kullanıyorum.Dönüşümlü olarak.






Ürünü alırken pek inandırıcı gelmemişti açıkçası çünkü fiyatı uygundu ve iyi bir performans beklemiyordum.Ama beni şaşırttı ve solgun saçlarıma parlaklık kazandırdı.Özellikle kontrol etmek için çevremdeki kişilere saçlarım parlıyor mu diye bile sormuştum :D

Ben bu ürünü şöyle kullanıyorum:sadece kulaktan aşağı kısma ve saç uçlarıma uyguluyorum.Saç diplerini yağlandırabilir.
Düzenli kullanımda daha fazla işe yarayacağını düşünüyorum.
Ürün sırf kokusu için bile alınabilir cidden,çünkü aşırı mükemmel kokuyor.


Yanlış hatırlamıyorsam iki tanesini 15 lira gibi bir fiyata almıştım.İçeriği temiz değil,ama ben bir şeyler alırken işlevini görecek mi diye bakanlardanım.
Siz saçlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?Benimle paylaşırsanız sevinirim.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle!

Hey guys!Welcome back to my blog!I am so happy because i am back.One of my relative died so i can not write.I felt terrible all the week.I'm sorry.Today i am sharing one of my favorite dry hair serum.
I really liked this one because it gives me little bit of shine.
I do not know if you can find Avon products in your country.
I have no idea about that.
See you in my next post,bye guys!


0 yorum:

Yorum Gönder