Günün Makyajı-Today's Make-Up

Selam herkese!Sendromsuz,güneşli ve cıvıl cıvıl bir pazartesiden sesleniyorum sizlere.Bu hafta size güzellikler getirsin,iyi haberler alın inşallah.Bugün sizlerle yaptığım makyajı paylaşmak istedim.Malum 6 ay olmuş böyle bir şey paylaşmayalı :)




Akşam bir yere davetliydik sanırım,o yüzden böyle bir makyaj yapmıştım.Koyu makyajları sevmediğim için sık sık yapmıyorum.
Kullandığım ürünlere ve yorumlarıma gelelim;
Flormar CC Krem CC02 Yeşil:Ben ikinci tüpümdeyim ve severek kullanıyorum.Yanaklarımdaki kızarıkları mükemmel bir şekilde örtüyor ve cildimde herhangi bir irritasyona sebebiyet vermedi.Yazısını yazmıştım blogta aratarak bulabilirsiniz :)
Göz altlarımı Rimmel London markasının Wake Me Up isimli kapatıcısıyla örttüm ve Flormar'ın makyaj süngeriyle dağıttım.İki üründende gayet memnunum.
Gözlerimi daha büyük ve uyanık göstermek için Rimmel London'ın 005 Nude kalemini gözümün iç kısmına sürdüm.Bu kalem öyle ahım şahım bir şey değil çünkü iki saate kalmadan birikme yapıyor ya da uçup gidiyor.
Kirpiklerimde severek kullandığım Clinique High Impact Mascara vardı.Bayılarak kullanıyorum,bendeki deneme boyu.Miladı altı ay,bitirebilecek miyim hiç bilmiyorum :)

Kaşlarım için yine Rimmel markasına ait 002 Medium Brown kaş maskarasını kullandım.Terlediğimde akıyor onun dışında bir sorunum yok kendisiyle.
Göz kapaklarıma far olarak Rival De Loop markasının 14 numaralı nugat brown isimli kalem farını kullandım.Maybelline Color Tattoo On and On Bronze'a benzetiyorum ben bu ürünü.
CC kremi ve kapatıcımı sabitlemek için Stay Matte pudrayı kullandım.Fena değil.
Son olarak dudaklarımda ise hemen aşağıda yazısı bulunan Maybelline Color Sensational Feel Pink'i sürdüm.

Siz bugün neleri kullandınız?




6 yorum:

  1. Farın rengine bayıldım hatta not ettim en kısa zamanda alacağım bunu :) Makyaj da gayet güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim fıstık,öpüldün! :)

      Sil
  2. Makyajınız çok güzel olmuş ve size de çok yakışmış :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu makyaj yüzüne çok yakışmış! Stay Matte Pudra nın da bir incelemesi gelirse çok sevinirim! :)

    YanıtlaSil