Saglikli Kalmak Icin Tuyolar

KIZGINLIK YA DA MUTLULUKTAN YEMEYİN DEPRESYON SONUCU KİLO ALAN KADINLARIN ANTİDEPRESAN KULLANMA KONUSUNDA DİKKATLİ OLMALARI GEREKİYOR. 
Öneriler: • Sabah kahvaltısı yapın. 3 öğün yemek yiyin, beslenmenize ara öğün ekleyin. • Sebze ve meyve tüketimini artırın. • Alkol, yüksek kalorisi nedeniyle gün boyu tatlı isteğinizi artıracaktır. • Çikolata, bisküvi gibi besin değeri düşük ama kalorisi yüksek besinler yerine taze veya kurutulmuş meyve yiyin. • Yemeğinizi yavaş yavaş yiyin. Hızlı yediğinizde, doyduğunuzu anladığınız zaman zaten gerektiğinde fazla yemişsinizdir. • Yemeklerden sonra dişlerinizi fırçalayın. Diş fırçaladıktan sonra muhtemelen canınız bir şey yemek istemeyecektir. • Hayvansal yağlardan kaçının. Tavukların derilerini, etlerin yağlı kısımlarını ayırın. Katı yağlar yerine, zeytinyağı, ayçiçek yağı ve mısırözü yağı gibi bitkisel yağlar kullanın. • Bol bol su için. • Mümkünse her gün aynı saatte kalkın. • Tatlı yemekten kaçının. • Tuz ve şeker kullanımınızı azaltın. Tips: • Have breakfast. Eat three main meals, have snack times. • Increase consuming of vegetables and fruits. • Alcohol increases your craving for sweets since it is high in calories. • Eat fresh or dried fruits instead of foods high in calories but low in nutritional values such as chocolate and crackers. • Eat your meals slowly. When your brain decides that you’ve eaten enough, it is going to be already too late if you eat fast. • Brush your teeth after meals. Probably, you won’t want to eat anything else after brushing your teeth. • Avoid animal fat. Don’t eat the skin of chicken or fat from meat. Use vegetable oils such as olive oil, corn oil, or sunflower oil instead of solid oil. • Drink plenty of water. • Wake up at the same time every morning, if possible. • Avoid eating sweets. • Reduce the intake of salt and sugar. DON’T EAT OUT OF HAPPINESS OR MADNESS WOMEN WHO GAIN WEIGHT BECAUSE OF DEPRESSION SHOULD WATCH FOR ANTIDEPRESSANT USE

2 yorum: