Beauty Formulas Soft Apricot Cleasing Facial Wipes

Ekim ayının ilk gününden hepinize merhabalar!Artık sonbahar tamamıyle geldi,havalar soğudu ve yağmurlar başladı.Nitekim şimdiden hepimiz bundan payımıza düşeni almışızdır diye düşünüyorum.Umarım çok soğuk olmaz diyerek konumuza geri dönüyorum.Bugün sizlere anlatacağım ürün Beauty Formulas markasına ait.Daha önce yine bir makyaj temizleme mendilini kullanmıştım.Yazısı da mevcut,aşağıya linkini koyarım.
Bugün anlatacağım kayısı özlü olanı.Ben gerçekten çok memnun kaldım,özellikle ten makyajını ve ruju çok temiz ve yumuşak bir şekilde çıkarıyor.




Makyaj temizleme mendili içeriğindeki kayısı ektresiyle cildinizdeki makyajı temizlemek için özel olarak formüle edilmiştir.Cildinizi bu mendille temizleyin ve ardında bıraktığı ferahlığı hissedin.
İngiltere'de üretilmiş.Kullanım ömrü altı ay ve içerisinde 30 adet ıslak mendil bulunuyor.Islaklığı bence tam kıvamında,yani ne çok ıslak yüzünüzden akıyor ne de çok kuru makyajı temizlemiyor.Nivea'ya 15 lira vereceğime bundan 2 paket alırım daha iyi.




Ben gözlerime de sürdüm ve kızarma ya da kaşıntı yapmadı.Her gün değil ama haftada bir iki kez makyaj yapan biri olarak bana epey bir süre dayandı,ki hale bitmedi.Kokusuna gelince ne normal ıslak mendil gibi ne de kayısı kokuyor.Rahatsız edici bir kokusu yok ama güzel de değil.
Watsons mağazalarından 7 liraya alabilirsiniz.

*removes all traces of oil,grease&make up*
-cleanses,tones&moisturises for cool fresh skin-
'all skin types'

* entfernt alle Spuren von Öl, Fett & Make Up *
-cleanses, Tönen und spendet Feuchtigkeit für kühle frische Haut-
"Für alle Hauttypen '

Bahsettiğim yazının linki:
http://ciddiolamiyorum.blogspot.com.tr/2015/06/beauty-formulas-deep-cleansing-facial.html#comment-form

0 yorum:

Yorum Gönder