Elseve Extraordinary Oil

Güneşli,cıvıl cıvıl bir pazar gününden sesleniyorum sizlere.Umarım gelecek hafta hepimize mutluluk ve huzur getirir.Bugün sizlere haziran ayında Watsons'tan satın aldığım saç bakım yağından bahsetmek istiyorum.

Öncelikle bu ürünle tanışma hikayemden bahsedeyim biraz.Teyzemlerde duş almıştım ve kuzenime herhangi bir saç bakım ürünü olup olmadığını sordum.O da bana elseve'in saç bakım yağını gösterdi.Birçok videoda görmüştüm ancak şişirme bir ürün olduğunu düşünmüştüm.Malum birçok kişi bu işi para için yapıyor.
Hazır yeri gelmişken söyleyeyim,ben tamamen hobi olarak blog yazıyorum.Bu blogumun dışında birde Tumblr hesabım var ama o özel.Yani paylaştığım hiçbir ürün firma gönderisi falan değil.




Zaten bilmeyeniniz yoktur,çok popüler bir ürün.Bende de şöyle bir önyargı mevcut:eğer bir ürün popülerse yüzde doksan şişirmedir.Hak etmiyordur.Neyse işte iki pompa sıktım saçlarıma-saç uçlarıma-güzelce parmaklarımla taradım.Kokusu mis gibi.İçeriğinde çiçek özleri varmış bu yüzden sanırım.Saçlarımı yumuşacık yaptı,besledi ve parlattı.Ancak 5 kez kullanmadan önce bunu gözle görebilmek mümkün değil.



Neredeyse her banyoda kullandım,3 ay geçti bitmek bilmiyor arkadaş!Ne bereketli ürünmüş şaşırdım vallahi.Ben 10 liraya almıştım.Gratis mağazalarında da bulabilirsiniz sanırım.

8 yorum:

  1. bloğunu tesadüfen gördüm yeni bir bloggersın sanırım ben de beklerim
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç gördüğüm için kusura bakmayın,hemen bakıyorum :)

      Sil
  4. Bende bu ürünü kullanıyorum gerçekten güzel, hem de ucuz! Var mı daha iyisi. Teşekkürler canım bu paylaşımın için :))

    YanıtlaSil