Hobby Nemlendirici Ayak Kremi

Merhaba hanımlar.İşte yeniden karşınızdayım.Bugün hava bulutlu Bursa'da.İnsanın içi kararıyor...
Malum kış kapıdayken ayak bakımından söz etmemek olmaz diye düşündüm.Ben aslında birkaç ay öncesine kadar ayak bakımına dikkat eden birisi değildim.Ayda bir ayaklarıma ponza taşı sürerdim.
Her gün mutlaka yıkarım ama.Kokmasa bile,içim rahat etmiyor.

Neyse işte ben bu kremi Özdilek'te gördüm,6-7 lira bir şeydi fiyatı.E içerisinde de lavanta yağı varmış,durur muyum kaptım hemen.Her gün düzenli olarak kullanmadım.Haftada bir iki haftada bir sürdüm.Ne zaman ayağımın kuruduğunu ve topuklarımın sertleştiğini hissetsem sürdüm. 





Sürerken önce ayaklarıma bir soğukluk verdi,ay çok beğendim ben o hissi.Sonra kremi dağıttıkça sanki masaj yapılıyormuş gibi bir ferahlama.İnanamadım.Lavanta yağından mıdır nedir?
Miss gibi de kokuyor.Katı bir kıvamı yok kremin.Kolayca dağıtıp yedirebilirsiniz.

Ben yatmadan önce sürüyorum,üstüne çorap giyiyorum.Sabah kalktığımda ayaklarım yumuşacık oluyor.



Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle!

0 yorum:

Yorum Gönder