Maybelline Color Tattoo On And On Bronze-Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Merhaba hanımlar!Yine bir hafta yoktum çünkü çok hastaydım,hala çok hastayım ve ameliyat bile olmam söz konusu.Moralim iyi olmadığında gözüm blog falan görmüyor maalesef.Uzun süredir de doğru düzgün makyaj yapmıyorum.Sabahları ne vaktim oluyor ne de halim.Okula yetişmek için paspal paspal gidiyorum genellikle.Ama yapacak bir şey yok çünkü bu sene derslerim çok daha ağır ve zor.Bunu sizlerle paylaşmak istedim.Ne zaman yaparım bilmiyorum ama aklımda bir çekiliş var.Ülkemizde olmayan birkaç ürünü sizlere hediye etmek istiyorum.Biliyorum çok küçük bir izleyici kitlem var ama herkes böyle başlayıp sonradan işi büyütmüyor mu?

Neyse asıl konumuza dönelim.



Bugün sizlere iki farklı üründen bahsetmek istiyorum.Biliyorsunuz daha önce hiç iki ürünü bir postta anlatmadım.Birde böyle denemek istiyorum,farklılık olsun.
Color Tattoo'yu geçen sene Watsons'ta 20 küsür liraya görmüştüm ve sinir olmuştum.Makyaja çok para vermeyi sevmem,az paraya çok ürün almak isterim hep :3
Neyse efendim bir gün YKM'de geziyor iken Maybelline standında 16,50 lira olduğunu gördüm.
5 lira az para değil benim içim,hemen kaptım.Nasıl kullanacağımı bile bilmiyordum.Çünkü makyaja yeni başlamıştım.İlk krem farım.Çok memnunum,mavi gözlerimi daha çok belirginleştiriyor ve ben çıkartana kadar kalıyor.Hemen sabitlenen bir ürün olduğu için acele etmelisiniz yoksa bıraktığınız yerde kalır.

Bir diğer ürün bayılarak ürünlerini kullandığım Rimmel London markasına ait.
Bu kaş maskarasını 15 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam.Yine çok kızmıştım çünkü küçücük ürüne o kadar para vermiştim :D
Her neyse şimdi bu ürünle ilgili kimseden duymadıklarınızı benden duyacaksınız:
ben çok ama çok terleyen bir insanım.Hızlı hareket ettiğimde yüzümden sular dökülür resmen.Hal böyle olunca hiçbir şey dayanmıyor bana.
Bu maskara dokunmadığım sürece akmıyor ama terle karışınca hooop kahverengi kahverengi geliveriyor peçeteye.
Çok kalıcı bir ürün değil benim için.
Bir daha almayacağım.
İşte böyle hanımlaar,benim bugünlük anlatacaklarım bu kadardı!
Hepinize sevdiklerinizle musmutlu haftasonları diliyorum!
Öpüldünüz :*

0 yorum:

Yorum Gönder