Nivea Hassas Temizleme Kremi(Kuru/Hassas Ciltler)

Merhaba hanımlar!Bugün sizlere bitmesini dört gözle beklediğim bir üründen bahsetmek istiyorum.Ben yine bir gün Watsons'ta gezinirken yüz temizleme jeli bulma arayışına girmiştim.Orada çalışan bayan da bana bu ürünü gösterdi,memnun kalırsınız dedi.


Ürünün vaatlerine gelecek olursak;
-Sağlıklı görünen bir cilt
-Cildi derinlemesine temizler ve nemlendirir.
-Cildi yatıştırır.
-Nazikçe bakım yapar;bu nedenle özellikle kuru ve hassas ciltler için uygundur.


Şimdi size şöyle söyleyeyim;gerçekten uzunca bir süre ürünü kullandım,gördüğünüz gibi bitmeye yakın.
İçinde doğal badem yağı olduğunu söylüyor ki ben inanmıyorum varsa bile bir damla ancak vardır.10 liralık bir üründen derinlemesine temizlik beklemek saçma olur zaten.
Kullandığım diğer bütün temizleyiciler gibi buda yüzümü kuruttu.Hatta dudaklarımın kenarı pul pul oldu.
Yüzümde yağlı bir his bıraktı,ellerimde de öyle.
Hiç ama hiç sevemedim.Sevmek için çok uğraştım yani defalarca denedim ama ııh,olmamış yapamamışlar.Cildimi mahvetti yüzümü krem manyağı yapmak zorunda kaldım,iki haftada anca kendine gelebildi.
Bir daha kesinlikle almam.Kimseye de önermeyeceğim bir ürün.
Watsons'larda satılıyor.
Siz hangi temizleme ürününü kullanıyorsunuz?
Yorum yaparsanız sevinirim.


0 yorum:

Yorum Gönder