Pastel Pro Fashion Contour Set

Merhaba hanımlar!Bugün sizlere uzun süredir çok merak ettiğim ve Rossmann'da da görünce direk kaptığım bir üründen bahsedicem.Aslında ben bu ürünü internette epey bir araştırdım,almadan önce emin olmak istedim.Olumsuz bir yoruma da rastlamayınca neden olmasın dedim.


Bronzer haricinde ben seti yeterli bulmadım çünkü aydınlatıcısı çok beyaz allık ise acayip turuncu.
Ama bronzer bana tam oturdu,çünkü ben beyaz tenliyim ve içinde turunculuk barındıran bronzer sevmiyorum.Çamur gibi duruyor.Aslında 30 liraya değmez çünkü allık cidden aşırı pigmentli ve sizi palyaçoya çevirebilir.



Bronzerın pigmenti o kadar yerindeki kir gibi gözükmüyor,ama yine de dikkatli olmakta fayda var derim ben :)

Yanaklarım aşırı tombul olduğu için bronzer olmadan sokağa çıkmayı düşünmüyorum artık :D

Ben yuvarlak yüzlüyüm.Kontür işini öğrendim diyemem,evde kendi başıma oturup sürekli deneme yapıyorum.Tıpkı güzel eyeliner çekmeye çalışmak gibi.Tek seferde kesinlikle olacak iş değil çünkü bronzerı sürdüğünüz yere dikkat etmelisiniz.Karşıdan bakıldığında direk yanaklarınız dikkat çekecek çünkü.Aslında aydınlatıcısı bir tür sabitleme pudrası olabilir çünkü hafif bir aydınlık verdiği yadsınamaz bir gerçek :)
Allığına gelecek olursam:
-Mavi gözlerime far olarak kullandım ve resmen bayıldım!Gözlerimi o kadar ortaya çıkardı ki aylardır aradığım far bu dedim! :D

Beyaz tenliler için çamur gibi göstermeyecek ve turuncu olmayan başka bir bronzer öneriniz var mı?



0 yorum:

Yorum Gönder