Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı

Herkese uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar.Neden her gün blog yazmadığıma/düzenli aralıklarla yazmadığıma ilişkin bir açıklama yapmak istiyorum.Blog yazmak sorumluluk işi evet ama ben boş bi' insan değilim,üniversite öğrencisiyim,zor bir bölüm okuyorum ve derslerim ağır.Haftaiçi yazmaya pek zaman bulamıyorum açıkçası.Haftasonları da elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum ama ya ailemle vakit geçirmek istiyorum doğal olarak ya da ödevlerimle uğraşıyorum.
Bunu özellikle belirtmek istedim çünkü kendimi sorumlu hissediyorum takipçilerime karşı.



Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün,bayıla bayıla kullandığım bu kapatıcı.Ben bir ürünü almadan önce hep tereddüt ederim,iyice araştırırım,blog yorumlarını okurum,eğer tatmin olursam alırım.Ben makyaja 2013 Eylül gibi başladım,sanırım.

Geçen seneden beri de kapatıcı kullanıyorum.Bu ürünle nasıl tanıştım hatırlamıyorum ama iyiki tanışmışım,Sorunlu göz altlarım yok,yani kapatıcı sürmediğimde insanlar göz altların mor kapat falan demezler.Ama ben her gün olmasada haftada birkaç kez kapatıcı kullanırım çünkü okula giderken uykulu gözükmek istemem :)

Bazen ellerimle,bazen süngerle bazen de fırça ile kullanıyorum bu ürünü.
İşimi gören bir ürün,yalnız pudra ile sabitlemekte fayda var çünkü bir iki saat sonra çizgilere doluyor.






Ben beyaz tenliyim ancak classic beige rengi bile bende açık duruyor,soft beige olanı almaya cesaret edemedim açıkçası :D
Watsons'tan 19-20 lira gibi bir fiyata temin edebilirsiniz.Merak etmeyin sizi en az altı ay idare edecektir :)
Ben bir yıla yakın kullandım,bitiremedim ve çöpe attım.Ama şunu belirtmek isterim ki her gün makyaj yapan birisi değilim.
Siz hangi kapatıcı/kapatıcıları kullanıyorsunuz?


0 yorum:

Yorum Gönder