Avon Incandesence Roll-On ve 8x4 Inspire

Öncelikle bir duyuruyla başlamak istiyorum.Bildiğiniz gibi çekiliş yapıyorum ya,yeterli katılım olmazsa iptal edeceğim.Şimdiden belirtmek istedim.3-4 kişi ile çekiliş falan olmaz arkadaşlar kimse kusura bakmasın.





Bunun parfümünü bilmeyeniniz yoktur zannımca.
Parfümünde;
Üst Notalarda : Orkide, Vadi Zambağı ve Sıklamen vardır
Orta notalarda : Lale ve Şakayık
Dip Nota: Orkide’dir.
Parfümünü severek kullanıyorum diye,hemde kalıcılığı yükselir diye bunu da satın aldım!
Almaz olaydım!Ne kurumaz şeymiş bu arkadaş!Koltuk altlarım yapış yapış oldu ya,giysilerime bulaştı resmen.
Fiyatını bilmiyorum ve kimseye de önermem.Çöpe giden bir ürün oldu.



Günlerden bir gün ben Gratis'te gezer iken deodorantımın bittiği aklıma düştü.Ne alsam ne alsam diye düşünürken artık Rexona kullanmak istemediğime karar verdim.
Elime gelen her deodorantı denedim ve sonunda bunda karar kıldım.
O kadar güzel o kadar kalıcı ki anlatamam.
Onca para verip aldığım parfümleri ikiye katlıyor.
İçerisinde beyaz şeftali,nilüfer ve yasemin barındırıyor.
Leke yapmıyor,gün boyu kalıcı.

çiçeksi ve sofistike koku

8x4 eşsiz ve kalıcı parfüm kokularını gün boyu süren deodorant korumasıyla birlikte sunar.

Inpire'ın sofistike kokusu, beyaz şeftalinin meyveli ve ferah açılışıyla başlar, yasemin ve nilüfer çiçeklerinin zengin notlarıyla son bulur.

Inspire ile kendini gösterişli hissedeceksin.

• Pudrasız
• Leke bırakmaz
• Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır.

Şuraya da linkini iliştireyim:


0 yorum:

Yorum Gönder