Batiste Kuru Şampuan Original

Uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar!Yine bir hafta olmuş.Elbette ki blog aklımdaydı.Öncelikle çekiliş ile ilgili birkaç şeyden bahsetmek istiyorum.Çekilişi iptal etmek zorunda kaldım.Çünkü yeterli katılım gerçekleşmedi,tam bir ay bekledim arkadaşlar,ne instagramda ne de burda yeterli katılım gerçekleşmedi.5-6 kişi ile çekiliş yapmayacağımı da belirtmiştim.Verdiğim hediyeler gerçekten beni takip eden,sırf kozmetik kazanmış olmak sonra takipten çıkan kişiler için yapmadım.Bloga değerli vaktimden ayırıyorum,üstelik hiçbir getirisi de yok.Para kazanmıyorum ya da markalar bana denemem için ürün göndermiyor.Keşke gönderseler,gerçekten çok isterim ama maalesef.
Durum böyle olunca içimden çekiliş yapmak gelmedi.Blog henüz çok az aboneye sahip ve ben belirli bir sınıra geldiğinde çekiliş yapmaya karar verdim.






Şimdi gelelim asıl konumuza.Bugünkü konuğum İngiltere'de bir numara olan,yurtdışında 5 Euro'ya satılan ama bizde ateş pahası olan bu kuru şampuanla ilgili yorumlarıma.
Ben fellik fellik aradım aylar boyu bu markayı.Çünkü Watsons'ta yoktu.Gratis de benim yaşadığım şehirde olmayınca Elidor'a kalmıştım.Onun bile fiyatı bana çok pahalı geliyordu.
250 mL idi yanlış hatırlamıyorsam 28 TL,50 Ml 13 TL falan.
İnternette de çok methini duyunca,ne kadarı gerçek acaba deyip aldım.Gratis ve Watsons arasında fiyat farkı var ama ne kadar olduğunu unuttum.Birkaç lira idi sanırım.
Kuru şampuan demek;o günü kurtaran,saçın yağını olabildiğince alan bir ürün demek benim için.
O yüzden beklentilerim epey fazla.
Batiste markasını ünlü bir blogger çok övünce aldım.Çok da memnun kaldım.Tek eksisi kokusu kalıcı değil çok çabuk bitiyor.Alalı 1 ay olmuştu  ve en fazla 10 kez kullanmışımdır.Resmen bitti ya!Ki ben Elidor'un kuru şampuanını 1 yılda zor bitiren insanım.

Artık Watsons'ta satılan tester'ı mı aldım(ki üstünde tester ibaresi yoktu ve kurnazlık yapıp en arkadakini aldım.)

Ben saçlarıma sıkıp,sonraki 10 dk. boyunca ellemiyorum.
Ardından başımı eğip şampuanı saç diplerime yediriyorum ve beyazlıkları atıyorum.Hacim vermesi güzel ama asıl vermesi gereken yere yani orta kısma vermiyor.Yanlarda daha çok işe yaradı bende.

Elidor'a nazaran kokusu daha güzel.Ama çok kalıcı değil.Yağlı saç nasıl kokar hepimiz biliriz.İğrenç!

Söylemekte yarar var kesinlikle her gün saçlarınızı yıkamayın çünkü saçın sağlığı için kendi yağına da ihtiyacı var.Ben 2-3 gün bekleyip öyle yıkıyorum.Mesela pazar günü yaptıysam salı-çarşamba ya da perşembe yapıyorum.Evet biraz kötü gözüküyor özellikle perşembeye sarktığında ama saçlarım gerçekten artık daha sağlıklı ve kafamdaki yaralar azalmaya başladı.

Çok çenem düştü farkındayım ama yazmayı özlemişim ayol!Öptüm hepinizi,mutlu pazarlar!

0 yorum:

Yorum Gönder