Vaseline Kakaolu Vücut Kremi

Herkese yeniden merhabalar!Yine bir süre yoktum çünkü hafta içi full okuldayım,bilgisayar açmaya vaktim olmuyor,olsa bile yazı yazacak enerji kalmıyor bende.Malum okul hepsini kemiriyor.Vize haftam da yaklaşınca eteklerim tutuştu.Dönem başladığından beri doğru dürüst ders çalışmadım Allah da beni kahretmesin!
Çoğu zaman bilgisayar başına geçtim ama ne yazsam diye düşündüm.
Sonbahar ve kış aylarında benim ellerime bir haller oluyor,nasıl kuruyor kaskatı kesiliyor anlatamam.Hatta küçük ince ince yarıklar oluşuyor ve kanıyor.Elleri sürekli kremli gezen biri değilim sevmiyorum o hissi.





Şimdi size beni kuru ciltten kurtaran ve mis gibi kokutan,kısacası kurtarıcım olan ürünle tanıştırayım.Daha önce beyaz renkte olanını kullanmıştım,bitirmesi oldukça zordu çünkü büyük boydu.Bu da küçük boy ama çabucak bitti :D
Ortasını bulamıyorum resmen arkadaş!Kış gelince kremler peynir ekmek gibi gidiyor bende.Hatta benimkiler bitince anneminkilere dadanıyorum.Her gün mutlaka yüzüme krem sürerim ama vücudumu engel anlamda çok ihmal ediyorum.Ellerimide öyle.Bu süreçte ellerim çok soğuk suya girip çıktı ve iyice hassaslaştı.Zeytinyağı mı sürmedim,bebek yağına mı batırmadım?Her yolu denedim.
Zeytinyağı tüylenme yaptığı için çok istesemde kullanamıyorum.Bugün bebek yağını aldım,güzelde ellerime sürdüm ve yirmi dakika beklettim.Bebek yağı hemen emilmiyor arkadaşlar,bende sürekli aynı pozisyonda oturabilen biri değilim.Yeterli gelmeyince bu kremi sürdüm bolca.Boca ettim de denebilir çünkü şişe bitti cidden :D
Yapısı yoğun ama kesinlikle elinizde çabucak eriyor ve emiliyor.Kakao kokuyor iştah açıcı bir şekilde.
Tabiki bütün yaraları tek seferde geçirmesini bekleyemem ama ellerimi hatur hutur halinden bebek poposuna dönüştürdü.
Gerçekten çok memnun kaldım.Sprey olanını almayı düşünüyorum ama o da büyük olduğu için beni korkutuyor.
Watsons'larda bulabilirsiniz.

2 yorum: