Beauty Formulas Siyah Nokta Temizleme Bandı

Evvet!İşte yeniden karşınızdayııım,bu sefer farklı bir giriş olsun istedim.Sürekli 'herkese yeniden merhabalar' demekten sıkıldım.Öncelikle size bu ürünü nasıl keşfettiğimi anlatayım.Daha önce uzunca bir süre Watsons'un siyah nokta temizleme bantlarını kullandım.Onlar bitince de yeni bir ürün arayışına girmiştim.Sonra 'Beauty Formulas Siyah Nokta Temizleme Bandı'nı google'da arattım ve bloglardaki yorumları okudum.




Olumsuz bir yoruma rastlamayınca neden olmasın dedim ve aldım.Beklediğimden iyi iş çıkardı.Bu kömür tozu içereni.Etkisi daha yüksek diye biliyorum.Burnunuzu ıslatıp bantı yapıştırıyorsunuz ve 15-20 dk bekliyorsunuz.Sonra burnunuzu yıkamanız gerekiyor çünkü siyah lekeler kalıyor.

İlk kullandığımda burnumu kaşındırdı ve korktum.Gerçekten,çünkü yüzüm çok hassas ve derim soyuldu sandım.Meğer siyah noktalarımı söküyormuş :) o 15 dakika nasıl geçti anlatamam :D
Gerçekten bende çok işe yaradı.Ama bu tarz ürünleri haftada bir kez kullanmak gerek diye düşünüyorum.Fazlası derinize zarar verebilir.

Ben Watsons'tan 8 liraya almıştım.

0 yorum:

Yorum Gönder