Cala Makyaj Temizleme Mendili

Herkese yeniden merhabalar!Biliyorum yine uzun bir ara verdim,inanın yazmayı çok istedim.Ama ne içimden geldi ne de ruhsal durumum buna izin verdi.Bunları açıklıyorum çünkü az da olsa bir takipçi kitlem var ve size karşı kendimi sorumlu hissediyorum.Neyse çok da uzatmadan konumuza dönelim.Bugünkü konuğum 'Cala Make-Up Cleasing Tissues'.
Bulduğum en uygun fiyatlı makyaj temizleme mendili diyebilirim.6 lira gibi bir fiyatı var.Sadece Gratis'lerde satılıyor.

Bendeki Aloe Vera özlü olanı.



Bunu ilk olarak Merve Özkaynak'ta görmüştüm.Kendisi güvendiğim bir isim olduğu için de denemek istedim.İyiki denemişim!
Bu tür ürünlerden makyajınızı derinlemesine temizlemesini beklemeyin.Her ne kadar üzerinde öyle yazsada temizlemiyor çünkü.Nereden mi biliyorum?Garnier Misel makyaj temizleme suyunu pamuğa döküp yüzüme değdirdiğim an arta kalan kalıntılar pamuğa geçmiş oluyor.

İçinde 30 adet mendil mevcut.Sık sık Gratis'e gidebilen biri değilim.Ve gittiğimde de hep az kalmış oluyor bu üründen.İmkanınız varsa stok yapmanızı öneririm.
Pek güzel bir kokusu yok ama rahatsız da etmiyor.Cildimde tahrişe sebep olmadı ya da sivilce çıkarmadı.Yalnız herkesin cildi farklıdır bunu da belirtmeden geçemiycem.
Vaatlerine gelecek olursak;
-Suya dayanıklı göz makyajını çıkartır.
-Cildi derinlemesine temizler.
-Cildi pürüzsüz ve nemli bırakır.

Açıkçası ben çok memnunum ve bittikçe alıcam.Suya dayanıklı makyajı çıkartma konusunda pek iyi değil.

The Cala makeup&cleasing tissues thoroughly remove all make-up,even waterproof eye make up without irritating the skin.It deep cleans and leaves skin soft,smooth and moisturized with a clean feeling anytime,any place!

Die Cala makeup & Cleasing Gewebe sorgfältig zu entfernen Make-up, auch wasserdichte Augen-Make up ohne zu reizen die skin.It tief reinigt und macht die Haut weich, glatt und mit einem sauberen Gefühl, jederzeit und an jedem Ort mit Feuchtigkeit!

La Cala de maquillage et tissus cleasing éliminer entièrement les make-up, même oeil maquillage waterproof sans irriter les nettoie en profondeur skin.It et laisse la peau douce, lisse et hydratée avec une sensation de propreté à tout moment, en tout lieu!


0 yorum:

Yorum Gönder