Garnier Saf Ve Temiz 3ü Bir Arada

Herkese yeniden merhabalar!Buraya genelde beğendiğim ürünleri yazıyorum,birde nefret ettiğim bir ürün olsun istedim.


Zaten bunu bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum.Mazisi birkaç yıl öncesine dayanıyor.KESİNLİKLE KURU VE HASSAS CİLTLİLER İÇİN UYGUN DEĞİL!
Resmen denediğim güne lanet ettim.Hiçbir şekilde beğenmedim.Aylardır soğuktan kurumasın diye her gün kreme boğduğum yüzümü 2 kullanımda mahvetti.Gerçekten mahvetti ya!
Yüzüm kıpkırmızı oldu ve derim soyuldu.
Görünce inanamadım resmen delirdim.



Ne temizleme ne peeling ne de maske kısmını beğendim,direk çöpe attım.
Bir daha yanından bile geçmem!!!
Vaatlerini yerine getirmeyen bir üründü.Normal,karma ya da yağlı ciltliler sevebilir ama kuru ciltliler kesinlikle denemesin.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Kesinlikle aynı fikirdeyim. Benimde cildim kuru ve bir zamanlar denemiştim bu ürünü. Sonuç ise berbat. Temizleme kısmını yerine getiriyor olabilir belki ama benim cildimi ikinci kullanımdan sonra mahvetti. Burnum soyuldu, gözeneklerim açıldı ve yüzüm tahriş oldu. Gerçekten yağlı bir cilde sahip olanlar kullansın lütfen. Yazık etmeyelim yüzümüze.

    YanıtlaSil
  2. bende ilk başlarda memnun kalıp daha sonra tahriş olmuş cilde merhaba demiştim 😐

    YanıtlaSil