Isana Kuru Şampuan

Aralık ayı ne çabuk geçip gitti değil mi?Ama 2015 benim için kolay bir yıl değildi,çetrefilli zor yamaçlardan geçtiğim bir yıldı.2016'dan tek dileğim başarı ve huzur.Geçtiğimiz iki hafta boyunca kendimi iyi hissetmediğim için bloga yazı yazmak istemedim.Şimdi sizlere bahsetmek istediğim bir ürün var.Hemde uygun fiyatlı!Batiste kuru şampuan 25 tl + olunca insan ister istemez sinirleniyor.Çünkü çok çabuk bitiyor.Zannedersin içi boş hava.Deli oluyorum ya!O kadar para veriyorsun iki kullanımda bitiyor.
Birkaç ay önce instagramda övüldüğünü gördüğüm bu kuru şampuana bir şans vermek istedim.
Bence Batiste'den aşağı kalır yanı yok.




Nasıl kullandığıma gelirsek;
-Saç diplerime bir miktar sıkıyorum,on dakika boyunca saçıma ellemiyorum ki yağını iyice emsin.Bunda bazen sıvı formda geliyor beyaz leke bırakmıyor,bazense pudra gibi geliyor ama ben alıştım.
Kullanmadan önce çalkalıyorum.10 dakika sonunda ellerimle saç diplerimde kalan beyazlıkları döküyorum ve hacim vermeye çalışıyorum.Çok ahım şahım bir hacim vermiyor ama bence fena değil.
Saçlarımı çok sık yıkayan bir insan değilim.Pazar günü yıkanıyorsam saçlarımı çarşamba günü yıkıyorum.Böylelikle saçlarımın daha çabuk uzadığını fark ettim.Salı günü gecesi saçlarıma bunu sıkıyorum ve çarşamba akşamına kadar beni idare ediyor,daha ne olsun :)
üstelik fiyatı da 8 lira :)

0 yorum:

Yorum Gönder