Sensodyne Hassas Dişler İçin Diş Macunu

Boğuk ve kapalı bir cumadan merhabalar!Blog yazmaya başladığımdan beri,yani yaklaşık 10 aydır hiç diş macunu ile ilgili bir yazı yazmamışım.Bugün sizlere hepinizin bildiğini düşündüğüm bir markadan bahsetmek istiyorum.
Sensodyne markasını bilmeyen yoktur herhalde.Girdiğiniz bütün marketlerde kolaylıkla bulabilirsiniz.Biz ailecek yıllardır severek kullanıyoruz.



Aslında benim bu marka ile tanışmam babam sayesinde oldu.Eskiden evde diş macunlarını o seçerdi ama artık bana geçti :D her neyse.
Fiyatı bence pahalı,yani ülkemizdeki tüm diş macunlarının pahalı olduğunu düşünüyorum,hemde gereksiz yere.Bunun da fiyatı 18 lira gibi bir şeydi.
Nanemsi,ferahlatıcı bir kokusu var,dişteki plakları ve artıkları çok güzel temizlediğini düşünüyorum.
Uzun süreli kullanımda ağız kokusunu da gideriyor.Ben ağız çalkalama sularını kullanmayı seviyorum.Hem gereksiz hemde tehlikeli buluyorum.

Çünkü sonuçta gargara yaparken yanlışlıkla yutabilirsiniz.Tadı çok güzel utanmasam yerim :D İçerisinde florür var.Ürün 100 ml.Hassas dişlerime çok iyi geliyor,dişimi beyazlattığını söylemiycem.

Hassas dişlere sahip olmak ne demektir?
Hassas dişler sert diş minesinin altındaki daha yumuşak dentin tabası(dişin sinirine kadar uzanan mikroskobik kanalların olduğu tabaka) açığa çıktığı zaman oluşur.Açığa çıkan dentin tabakası sıcak,soğuk,tatlı,ekşi yiyecekler ve içecekler tüketirken ya da diş fırçanızla temas ettiğinde diş sinirini uyararak kısa süreli rahatsızlığa neden olabilir.
Sensodyne dişlerinizi güçlendirmek ve çürüğe karşı korumak için florür içerir.


0 yorum:

Yorum Gönder