Vaseline Aloe Vera Özlü Vücut Kremi

Herkese yeniden merhabalar!Havalar ne kadar soğudu değil mi?İşte böyle soğuk havalarda vücudumuzu nemli tutmak ve devamlı bakım yapmak çok önemli.Benim bayılarak kullandığım bir kremden bahsedeceğim sizlere :)
Bugünkü konuğum Vaseline markasının aloe vera özlü kremi.




Ben bu ürünü Rossmann'dan almıştım.Fiyatını hatırlamıyorum.350 Ml bir ürün.Oldukça büyük.
Gerçekten çok güzel kokuyor.Duştan çıktıktan sonra ve aklıma geldikçe vücuduma sürüyorum.Uzun süre nemli bırakıyor.Yumuşacık yapıyor.

Hızla emildiği için kıyafete bulaşma gibi bir sorun olmuyor :)
Kullanım ömrü 12 ay.
Şiddetle tavsiye ederim.
Çok işe yarıyor.


4 yorum:

  1. elimdeki bitince almayı düşünüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Bende de var aynısı canım kokusu harika :) blogunu takibe aldım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil