Avon Narlı&Çikolatalı Ayak Peelingi

Herkese yeniden merhabalar!Havalar birden ne kadar soğudu öyle değil mi?Dışarıya adımımı atamıyorum her yer buz.Evde de boş boş oturmaktan çok sıkıldım ve yazı yazayım dedim.Öyle kötü bir gün ki duş alacağım ancak su çok az akıyor.Hayat bana karşı resmen :))
 Neyse benim çenem düştü yazımı yazmaya devam edeyim :))






Geçenlerde Avon'dan aldığım narlı&çikolatalı ayak peelinginden bahsetmek isterim sizlere.Avon markasına karşı aslından nötrüm,çünkü çok memnun kaldığım ürünleri de oluyor boşa para verdiğimi düşündürten ürünleride.
İstisnasız her allahın günü evde bile olsam ayaklarımı yıkarım,takıntı gibi bir şey.Sonuçta ayaklarla yatağa giriyoruz,yatak pislensin istemem.

Size bu ürünü nasıl anlatsam ki.Ne iyi ne kötü benim için.Ama bir daha almam.Çünkü jel-kremsi bir yapıda.Ama elime topak topak geliyor.Gereğinden fazla çıkıyor yani.Tanecikleri küçük ve ayağa zarar vermiyor.Ama durulaması biraz sıkıntı :D Çok köpürüyor,güzel temizliyor.Hangi akla hizmet yiyecek kokulusunu ayağım için aldım bilmiyorum.
Dediğim gibi bir daha almam.
Mutlu pazarlar efenim :))

0 yorum:

Yorum Gönder