Dalan D'olive Yoğun Bakım Kremi

Merhaba!Bugün sizlere yeni keşfimden bahsetmek istiyorum.Aslında bu markayı çok önceden duymuştum,ama herhangi bir ürününü kullanmamıştım.Çok ucuz fiyatını görünce ne çıkar diyerek şans vermek istedim,iyiki de vermişim,çünkü işini çok iyi yapıyor.




Çatır çutur olan ellerimi daha düzgün ve yumuşak bir hale getirdi.İçinde paraben yok ve kullanım ömrü on iki ay.Ben bir buçuk liraya almıştım.Kesinlikle denemelisiniz.Yapısı gerçekten çok yoğun,ellerimi yıkadığımda bile çıkmadı resmen.Fiyat performans olarak harika!

Vaatlerine gelecek olursak;Kolay yayılan,yoğunlaştırılmış formülü ile kuru ciltlere anında yumuşaklık ve esneklik kazandırır.(+)
İçeriğinde bulunan zeytinyağı ile cildinizi besler,nemlendirir ve canlandırır.(+)

Siz neleri kullandınız?Benimle düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)




2 yorum:

  1. Ben de arkadaşımda görüp denemiştim bunu gerçekten çok başarılı :) Buna çok benzer bir krem de arkonun zeytinyağlısı. benim soğuktan yara olmuş ellerime tek iyi gelen krem o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özdilek'te görüp aldım ve gerçekten bayıldım!

      Sil