Essence Longlasting Eyeliner/Maybelline Falsies Black Drama

Herkese yeniden merhabalar :D bugün sizlere iki farklı üründen bahsetmek istiyorum.Birisi hiç memnun kalmadığım diğeri ise 2-3 kez bitirdiğim bir ürün.Öncelikle Essence Longlasting eyeliner pen ile başlayayayım.Gratis'te görüp büyük umutlarla aldığım bir üründü.Ama o kadar pişman oldum ki anlatamam.



Öncelikle simsiyah değil,hatta siyah bile değil.Yani sürerken 4-5 kat sürmeniz lazım renk verebilmesi için.Çok uğraştırıyor kısacası.Hiç hoşuma gitmedi.Kalıcılığı konusunda bir sıkıntı yok ama çok zor sürülüyor.Rengini göz kapağına iyi vermiyor.Bir daha asla almam.


Gelelim gönlümün efendisinee :D




Herhalde bunu bilmeyen yoktur.Çok popüler bir ürün.Kullanım ömrü 6 ay ve fiyatı 15-20 tl arasında değişiyor.Her yerde bulabilirsiniz.Topaklanma yapmıyor,siyahlığı güzel,gün boyu kalıcı.Bazen göz altlarıma hafif hafif akıyor,sebebini hala çözebilmiş değilim.Ama yeni bitirdim ve yeniden alırım.

Siz neleri kullandınız?Yorum yaparsanız sevinirim.


2 yorum:

  1. Maybelline maskaraları genelolarak başarılı bulurum bende ama essence o kalemi berbat ötesi hiç sevemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu çok geç fark ettim çok afedersiniz :((( maybelline markasının denemek istediğim bir sürü maskarası var daha :)

      Sil