Maybelline Color Tattoo Pink Gold

Herkese yeniden merhabalar!Elimde çay kupam,karşıda televizyon kucağımda bilgisayar sizlere yazıyorum.Bugün çok severek kullandığım ve diğer beğendiğim renkleri de Türkiye'ye gelse alacağım color tattoo'ların birinden bahsedeceğim.





Bendeki rengi ''Pink Gold''.Fiyatı 15-20 Tl arası bir şey.Ben alalı çok oldu :D o kadar güzel ki rengi gerçekten bence renkli gözlüler için biçilmiş kaftan.Ben mavi gözlüyüm ve bana çok yakıştığını düşünüyorum.




Öncelikle şunu belirteyim,iki resim de internetten alıntı,bana ait değil.Çalmadığımı belirtmek isterim.
Üzerlerine tıklarsanız ait oldukları siteye giderler zaten.
Pink Gold çok kalıcı,kremsi tam bir sür çık rengi.Sabah geç uyandıysanız ve makyaj yapmak için çok zamanınız yoksa tam size göre!
Makyaj yapmaya yeni başlayanlar için ideal bence.


0 yorum:

Yorum Gönder