Rimmel London Match Perfection Bronzer ve Essence Şeffaf Kaş Jeli

Hepinize günaydın!Bugün sizlere iki adet severek kullandığım üründen bahsedicem.Bronzer'ı keşfedeli bir yıl oldu,şeffaf kaş jeli ise Rossmann'da gezerken şans eseri buldum.


Bendeki 200 Soft Beige.Bildiğim kadarıyla en koyu rengi bu.Bunun dışında üç rengi daha var.Ben beyaz tenliyim ama diğer üç renk bana açık kalacağı için en koyusunu aldım.Kapatıcısında da classic beige yani 3 numarayı kullanıyorum.

Soğuk tonda bir rengi olmadığı için kontür işlemi için uygun diyemem.Ama bronzer olarak işini harika görüyor.Alalı epey zaman olduğu için fiyatını net olarak hatırlayamıyorum ama 15-20 tl civarı olması lazım.Kullanım ömrü 30 ay,yani dibini kolaylıkla görebilirsiniz bu süre içerisinde.Benim ortası iyice açılmaya başladı.

Dudaklarımı ördek dudağı gibi yapıp çıkan yerlere hafifçe uyguluyorum ve bum!Sunkissed deyimi yerine geliyor.Yüze çok hafif ve doğal bir sıcaklık katıyor.


Şimdi gelelim ikinci ürüne.Bu kaş sabitleme jeli.Aslında eyelash da yazıyor üzerinde,yani kirpiklerinizi de tarayabilirsiniz ama ben öyle tercih etmedim.

Bunun kullanım ömrü 6 ay ve fiyatı 5 lira.Zaten çok uygun fiyatlı.Ben kaşlarımı doldurmuyorum,doğal hali zaten gayet güzel.Sadece sabitliyorum.Jel olması çok güzel zamk gibi yapışıyor ve silmedikçe çıkmıyor.Sadece kuruması birazcık zaman alıyor.

Siz neleri kullandınız?
Yorum yaparsanız sevinirim :)

0 yorum:

Yorum Gönder