Saç Bakım Rutinim

Günaydııın!Hava her ne kadar içimi yansıtmasa da kapalı.Bugün aslında uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir yazıyı hazırlıyorum sizler için:saç bakım rutinim.Öncelikle saçlarımdan bahsedeyim,ince telli ve kabarık saçlarım var.Çok çabuk kırılabiliyorlar ve birbirine hemencecik doluşuyorlar-ki bu çok sinir bozucu-.Birkaç yıl öncesine kadar sadece saçlarımı şampuanla yıkayıp çıkardım.Şimdi ise bakım yapmaktan keyif alıyorum.Elbette herkesin bakım anlayışı farklıdır.Saçlarıma neredeyse hiç ısı kullanmıyorum.Sadece kurutma makinesi ile kurutuyorum kış aylarında.Onda da mutlaka ısı koruyucu kullanıyorum.
Şampuan olarak Pantene'nin doğal güç ve parlaklık yazan açık yeşil kapaklı şampuanını kullanıyorum.Şimdilik memnunum.Çok sık şampuan değiştiren biriyim maalesef,bu yüzden saçlarımda zaman zaman yaralar kabuklanmalar oluşuyor.Siz siz olun benim yaptığımı yapmayın. :)
Her banyodan sonra mutlaka elseve extra ordinary oil kullanıyorum.2 pompa yeterli oluyor benim için.




Ayda birkaç kez de Urban Care Natural's markasının argan yağlı bu sıvı saç kremini uyguluyorum.Yani dönüşümlü olarak kullandığım için hepsinin etkisi karışık ve memnunum :D
durulanmayan bir ürün,epey bereketli,kokusu çok hoş.



Diğer ikisini kullanmadığım zamanlarda da bunu kullanıyorum,çok memnunum.Yıpranmış saçlar için biçilmiş kaftan.Son olarak Schwarzkopf markasının 220 dereceye kadar koruyan siyah renkli spreyini kullanıyorum.

Siz neleri kullanıyorsunuz?Nelerden memnun kaldınız?Paylaşırsanız sevinirim :)


1 yorum:

  1. urban care sıvı saç kremini ben de çok seviyorum kokusu cidden çok hoş :)

    YanıtlaSil