Sivex Losyon

Günaydın!Bugün sizlere beni sırtımdaki sivilcelerden kurtaran bir üründen bahsedeceğim.Ben 20 yaşındayım.Ergenliğimin bittiğini düşünüyorum.Ergenlik dönemi boyunca yüzümde  ve sırtımda hiç sivilce çıkmadı.Ama kollarım kırmızı kırmızı sivilcelerle doluydu.Birkaç yıl öyle geçtikten sonra buna bir çözüm aradım ve doktora gittim.Bana Sivex'i verdi.Düzenli kullanımda sivilceleri ciddi manada geçiriyor.

Stresten midir bilinmez birde 2015 yılında sırtımda çok sivilce çıkmaya başladı,yediklerimle de alakalı olabilir inanın bilmiyorum.Sabah akşam sırtıma ince bir tabaka halinde sürdüm.2 ayda bir tüp bitti,ikincisini aldım.Fiyatı 15 TL gibi bir şey.Herkes kullanabilir mi bilmiyorum.Dermatoloğunuza ya da eczacınıza danışın.Ben cildim kurudur ama sırtım yağlıdır.Bende herhangi bir reaksiyona ya da irritasyona neden olmadı.

İlacın Etken Maddesi Sodyum sülfasetamid’dir. Sivex Losyon, bakterilerin sebep olduğu cilt enfeksiyonları üzerinde etkili antibakteriyel bir ilaçtır. Cilt üzerindeki bakterileri öldürücü etkisi vardır. Genellikle gençlerde görülen kıl kökü çevresinde yaşayan  bakterilerin aktivitesi sonucu oluşan içi iltihap dolu kabarcıklar ve pembe-kırmızı kabarcıklarla belirgin sivilcelerin (akne vulgaris) tedavisinde kullanılır.

SİVEX LOSYON HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN HUSUSLAR:

  1. İlacın etken maddesine karşı bir alerjiniz varsa bu ilacı kullanmanız önerilmez.
  2. Cilt üzerindeki bakterileri öldürücü etkisi vardır. Genellikle gençlerde görülen kıl kökü çevresinde yaşayan  bakterilerin aktivitesi sonucu oluşan içi iltihap dolu kabarcıklar ve pembe-kırmızı kabarcıklarla belirgin sivilcelerin (akne vulgaris) tedavisinde kullanılır.
  3. Eğer böbrek rahatsızlığınız veya astım rahatsızlığınız varsa bu ilacı kullanmadan önce durumunuzu doktorunuza söyleyiniz.
  4. Açık yaralı ciltlere, kuru, çatlak,  tahriş olmuş veya egzamalı  ciltlere ya da rüzgar ve güneş yanığı oluşmuş ciltlere bu ilacı uygulamayınız. Bu ilacı kullanmadan önce bu rahatsızlıkların  iyileşmesini bekleyiniz.
  5. İlacı ağzınıza, dudaklarınıza, burnunuza, gözünüze ve cildin hasarlı bölgelerine  temas ettirmeyiniz. Teması halinde bol su ile yıkayınız.
  6. Bu ilacı, teşhis edilmemiş cilt hastalıklarında kullanmayınız.
  7. İlacı geniş cilt yüzeylerine yaymayınız.
  8. İlacı düzenli olarak kullandığınız halde, iyileşme belirtileri görülmüyorsa, hatta daha da kötüleşiyorsa, ilacın alımını durdurup doktorunuza başvurunuz.
  9. İlacın kullanım sırasında  güneş ışınlarına ve yapay UV ışınlarına maruz kalmaktan kaçınınız. Bu ilaç cildinizi güneş ışınlarına karşı daha hassas hale getirebilir ve güneş yanıklarına sebep olabilir. Dışarı çıkmanız halinde koruyucu giysiler giyiniz.
  10. Bu ilacı 12 yaşından küçük çocuklarda kullanmayınız.
  11. Gebelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan bu ilacı kullanmamalısınız.

SİVEX LOSYON’UN KULLANIM ŞEKLİ:

  1. İlacı uygulayacağız bölgeyi temizleyip, kurulayınız. İlacı, tedavi edilecek bölgeye ince bir tabaka halinde uygulayınız ve hafif hareketlerle cilde yediriniz. Günde 2 kez uygulayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder