Watsons Siyah Nokta Temizleme Bantları

Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere kaçıncıyı aldığım bilmediğim bir üründen bahsedicem.Açıkçası fiyat-performans açısından beni çok ama çok şaşırtan bir ürün oldu.Böyle iyi bir performans beklemiyordum çünkü.




Ben bunun siyahını yani kömür tozu içerenini de denedim ama bunun kadar memnun kalmadım.Bu siyah noktaları daha derinden söküyor.Tabiki tertemiz ve derinlemesine temizlik bekleyemezsiniz bu üründen.Deep cleansing diyor ama bu bir daha hiç siyah nokta çıkarmayacağınız anlamına gelmesin.
Çünkü çıkarıyorsunuz :D

Şimdi bunu alıyorsunuz,ıslak burnunuza yapıştırıyorsunuz ve 15 dakika bekliyorsunuz.
İçindekiler iyice burnunuza nüksediyor.Ardından yavaşca çekmelisiniz çünkü gerçekten çok acıtıyor,gözünüzden yaş gelebilir(dermişim).
Ama hızlı çekerseniz burun deriniz soyulabilir.


Ben haftada bir kez kullanıyorum çünkü burnum da yüzüm ve vücudum gibi çok hassas.Derisi soyuluyor ve kızarıyor.Ama siz kendi cildinize göre dilediğiniz gibi uygulayabilirsiniz.Siyah noktalarınızın çıkma hızına ve çokluğuna bağlı.

Eğer siyah noktalarım şelale gibi fışkırdıysa:
kullanıyorum.

Bu ürün sadece Watsons'larda satılıyor.İçerisinde 10 tane var ve 10 TL gibi bir fiyata aldım.

Sizin mucizevi maskeleriniz ya da önerileriniz var mı?Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)
Yeni bir yazıda görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Bu bantlarla anlaşamadım ben bi türlü ya :D ya ben kullanmayı beceremedim ya da benim siyah noktalarım sorunlu bilemedim :D

    YanıtlaSil