Arko Nem Besleyici Bakım Kremi&Isana Deospray Secret Rose

Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere iki ayrı güzel üründen bahsetmek istiyorum.İkisi de son zamanlardaki keşiflerim arasında.İkisini de bayılarak kullanıyorum ve iyiki almışım.
Lafı fazla uzatmadan ürünlere geçelim:


Gramajı küçük marifeti büyük.Ben Özdilek'ten 2 liraya almışım,bir alana bir bedava vardı.2 kremi iki liraya almış oldum.Krem yeşil renkte,yapısı yoğun,kokusu güzel.Ben gece yatmadan önce bol miktarda ellerime sürüyorum ve yatıyorum.Kremlerde benim için önemli olan birçok şey var;kokusu,elde yapış yapış his bırakmaması ve nem vermesi.Bendeki zeytinyağlı olanı.
Üzerinde %100 doğal zeytinyağı yazıyor.
Kuru ciltler için.Gerçekten çok memnun kaldım,ikinci tüp bitince büyük boyunu alacağım.


Gelelim ikinci ürüne.Ben çok uzun yıllardır deodorant vb. ürünleri kullandım.Ama içeriğine hiç dikkat etmedim.Aliminyum göğüs kanserine sebep oluyormuş.Öğrendikten sonra artık aliminyum içermeyen deodorant aramaya başladım.Isana ve 8x4 benim kullandığım iki güzel marka.





Bildiğiniz gibi Isana markası ülkemizde sadece Rossmann'larda satılıyor.Bunu alalı ne kadar oldu  hatırlamıyorum ama bitmek üzere.Kokusu çok güzel.En önemlisi de sıktıktan sonra boğulmuyorsunuz.Diğer denediğim bütün deodorantlarda bu vardı.Odam beyaza bürünürdü,ama bu o kadar hafif ve güzel kokulu ki hayran kaldım.Diğer çeşitlerine de bakacağım.

Siz neleri severek kullanıyorsunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder