Bepanthol Vücut Losyonu


Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere Watsons'ta keşfettiğim ve kuru cildimin derdine deva olan bir üründen bahsedeceğim.Ben her gün cildime nemlendirici uygulamıyorum.Bu konuda çok üşengecim.Ama bir sonraki nemlendirme sürecime kadar cildim kurumasın ve pul pul dökülmesin isterim.



Ben bu ürünü yeni gördüm,daha önce raflarda yerini almış mıydı bilmiyorum.Ama iyiki de görmüşüm.Çok yoğun ve akışkan bir yapısı var.Tıpkı diğer kremleri gibi bu da bembeyaz .Sürdükten sonra böyle cilt parlıyor,yağ sürmüş gibi oluyor.Ama ben bunu dert etmiyorum çünkü iyice emildikten sonra hiçbir iz kalmıyor.

F Vücut Losyonu

Kuru Ciltler için
Cildiniz, güneş ışınlarına, rüzgara ve suyla sık temasa karşı kuruyarak, hassaslaşarak ve zaman zaman da kızararak reaksiyon gösterir. Bepanthol F Vücut Losyonu, cildinizin doğal koruyucu tabakasını yenilemesine yardımcı olur. Bu koruyucu tabaka, özellikle cildinizin güneş, rüzgar gibi alışık olmadığı etkilere maruz kaldığı durumlarda oldukça önemli bir rol oynar.
Bepanthol F Vücut Losyonu,
  • Kuru, gergin ve tahriş olmuş cildinizi derinlemesine nemlendirir.
  • Daha yoğun kıvamı ile cildinizi besler.

İçeriği

Bepanthol F Vücut Losyonu,
  • Provitamin B5 (dekspantenol) içerir.
  • Kuru, gergin ve tahriş olmuş cildinizin ihtiyacı olan nemi Bepanthol F Vücut Losyonu ile cildinize hızla geri kazandırabilirsiniz.

Fiyatı 30 Tl.


2 yorum:

  1. Kokusu nasıl acaba? Nemlendirmesi bu kadar iyiyse bende denemek isterim :)

    YanıtlaSil