Isana Badem Kokulu Aseton

Tünaaydıın!Keyifler nasıl bakalım hanımlar?Ben çok iyiyim Allah'a şükür,umarım sizlerde iyisinizdir :) Bugün sizlere çok uzun zamandır severek kullandığım bir asetondan bahsetmek istiyorum.Kendisi hem çok ekonomik hemde gramajı oldukça yüksek.



Biliyorsunuz Isana markası sadece Rossmann'larda satılıyor.Ben bu markanın gereken değeri görmediğini düşünüyorum.Keşfedilmemiş cevher bence.Gerçekten çok uygun fiyata güzel ürünleri var.
Taş çatlasa 15 ojem vardır çünkü bir kenara koyup unutursam boşa gidiyor,verdiğim paraya yazık oluyor.Her gün oje değiştiren birisi değilim,tırnaklarıma sürekli aseton sürmeyi sevmem.
Kokusu rahatsız edici değil,ojeleri çok güzel çıkartıyor.Sadece kırmızı,siyah ve tırnağa yapışan cinsten ojeleri çıkarırken biraz zorlanıyorsunuz.Bilirsiniz,zaten kırmızı oje çıkarması en zor renktir.Tırnağınız kenarına hatta parmağa bile bulaşır ve tırnakta kırmızı-pembe izler kalır.
Ben bununla öyle bir sorun yaşamadım.Şunu da belirteyim,aseton sürdükten sonra mutlaka odanızı havalandırın.
250 ml fiyatı 5 TL.

Nagellackentferner Mandelduft
Der ISANA Nagellackentferner entfernt Ihren Nagellack gründlich und schnell. Angenehmer Mandelduft sowie pflegendes Öl und rückfettende Wirkstoffe sind ideal für schöne Nägel.

0 yorum:

Yorum Gönder