Pure Beauty GeoAqua Cleansing Foam

Herkese yeniden merhabalar!Keyifler nasıl?Umarım iyidir :) Bugün sizlere yaklaşık bir aydır kullandığım bir yüz temizleme köpüğünden bahsetmek istiyorum.






Biliyorsunuz Pure Beauty Kore menşeili bir marka,bu da ürünleri benim gözümde güvenilir kılıyor.

Her sabah kalktığımda önce güzelce yüzümü yıkıyorum,ardından bir fındık büyüklüğünde alıyorum ve yüzüme sürüyorum.Bu ürünü nasıl anlatsam bilmiyorum,böyle krem gibi ama yüzünüze sürdüğünüzde minik minik köpürüyor.Benim cildim kuru ve herhangi bir irritasyona sebep olmadı.Kokusu güzel.Gramajı yüksek,fiyatı 20 lira civarı.

Gerçekten çok güzel temizlediğini söyleyebilirim çünkü elimde bile denedim ve gıcır gıcır yaptı resmen.Verdiği temizlik hissi ve cildimi germemesi,yakmaması ve rahatsız etmemesi hoşuma gitti.İndirimde denk gelirsem alabilirim. 

2 yorum: