Pure Beauty GeoAqua Ultra-Hydrating Tonik

Tünaydın!Haftasonu yazmak için pek vaktim yoktu.Bugün fırsat bulunca hemen bilgisayarın karşısına geçtim.Bu sefer size tamamen nötr olduğum bir üründen bahsedicem.
Pure Beauty GeoAqua Ultra-Hydrating Tonik.İçeriği temiz değil,bir sürü madde var ama ben bu kimyasal işinden anlamam.
Jeotermal Onsen kaynak suları Asya'da yüzyıllardır kutsal kabul edilmiştir.Doğanın bir hediyesi olarak yeryüzünün derinliklerinden gelen sıcak,egzotik suların içerisindeki mineraller iyileştirici ve onarıcı özellikleriyle ün kazanmışlardır.Ürünün genel olarak hücre yenilemesini arttırıcı,pürüzsüz ve cildi suya hapseden vaatleri var.




Ben Watsons'tan 20 liraya almıştım galiba.Biliyorsunuz Pure Beauty Kore menşeili bu yüzden ben güveniyorum.Temiz cildime bir pamuk yardımıyla sürüyorum.Yüzümü geriyor böyle bir süre ferahlık veriyor.
Ama hücre yenilemeymiş,pürüzsüzlükmüş bunlar bende gerçekleşmesi.Yani aslında benim için gül suyundan bir farkı yok.Bildiğim kadarıyla normalde bu bir set ama ben hepsini almadım.
Siz neleri kullandınız?

0 yorum:

Yorum Gönder