Rimmel London Lasting Finish By Kate Moss 104 Numara

Herkese yeniden merhabalar!Kısa bir aranın ardından yeniden karşınızdayım.Bugün sizlere elimde bir yıldan daha fazla süredir kenarda duran bir rujdan bahsetmek istiyorum.Acemi zamanlarımda Watsons'ta gezinirken almıştım.




Bendeki 104 numara.Kalıcığı yemek yemediğiniz sürece var.Ama dudağımda yarattığı hissi sevmedim.Dudak çizgilerine doluyor ve kusurları belli ediyor.Huzursuz oluyorum bu ruju sürdüğümde silmek istiyorum hemen.
Fiyatını inanın hiç hatırlamıyorum ama 15-20 tl arasındadır diye düşünüyorum.
Bildiğim kadarıyla bu rujların seveni çok var.Ben sevmeyen tarafta kaldım.Rimmel London markasının birçok ürününü severek kullanıyorum ama maalesef bu onlardan biri değil.

Siz hangi rujları severek kullanıyorsunuz?
Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim :)

0 yorum:

Yorum Gönder